Home / Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Hotelbeleid

  • Check-in tijd is vanaf 15:00 uur.
  • Check-out tijd is voor 11:00 uur.
  • Roken is niet toegestaan in het hotel.
  • Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel.
  • Een kind tot 2 jaar mag zonder extra kosten de kamer van de ouders delen. Een babybedje is op aanvraag beschikbaar.
  • Alle tarieven zijn inclusief 9% BTW. Kamerprijzen zijn exclusief € 3,30 toeristenbelasting per persoon per nacht. Belastingen en belasting over de toegevoegde waarde zijn onderhevig aan wijzigingen zonder voorafgaande kennisgeving volgens de lokale wetgeving.

Betalingsbeleid

Een geldige creditcard is vereist op het moment van boeking.

Twee dagen voor aankomst wordt de volledige reserveringswaarde in rekening gebracht op de creditcard die bij de boeking wordt verstrekt. Als de kaart wordt geweigerd, behoudt het hotel zich het recht voor om de volledige reservering te annuleren. Speciale aanbiedingen en kortingstarief hebben verschillende betalingsvoorwaarden. Controleer dit a.u.b. op het moment van de boeking.

De bij de boeking verstrekte creditcard moet bij het inchecken worden verstrekt en de kaarthouder moet aanwezig zijn met een door de overheid afgegeven identiteitsbewijs, tenzij er vooraf een door een derde partij verstrekt autorisatieformulier bij het hotel is ingediend.

Bij aankomst zal een borg van €50,- contant geld of een pre-autorisatie van de creditcard vereist zijn als borg of kamergarantie.

Annuleren

Individuele boekingen: De annuleringsvoorwaarden gelden zoals staan omschreven bij het gekozen tarief. Als de reservering later wordt ontvangen dan de vereiste datum, of in geval van no-show, zal de volledige reserveringswaarde in rekening worden gebracht.

Groepsreserveringen: Boekingen van 5 kamers of meer worden beschouwd als groepsboekingen en vereisen volledige betaling van de volledige reserveringswaarde op het moment van boeking. In geval van annulering of no-show wordt de volledige reserveringswaarde als annuleringskosten in rekening gebracht, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

Informatie op de website

De inhoud van de Beachhouse Hotel website is uitsluitend bedoeld voor informatieve doeleinden. Wij besteden de grootst mogelijke aandacht aan het zo actueel, correct en volledig mogelijk houden van deze website. Toch is het mogelijk dat informatie niet accuraat of verouderd is. De inhoud van deze website is dan ook niet juridisch bindend.

Uniforme voorwaarden voor de horeca (UVH)

Op alle reserveringen en transacties zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. De UVH zijn gedeponeerd bij de Arrondissementsrechtbank en de Kamer van Koophandel en Fabrieken te Den Haag.

In geval van tegenstrijdigheden tussen de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) en de Algemene Voorwaarden prevaleren de laatste.

Klachten en feedback

Beachhouse Hotel streeft ernaar om haar diensten voortdurend te verbeteren. Klachten of feedback zullen worden gebruikt om diensten te verbeteren.
De volgende procedure is vastgesteld om ervoor te zorgen dat de klacht op een efficiënte en vertrouwelijke manier wordt behandeld. Als u feedback of klachten over onze diensten heeft, kunt u de volgende stappen volgen:

  1. Elke klacht kan worden uitgegeven door een gast van het Beachhouse Hotel.
  2. Uw eerste contactpunt voor feedback of klachten moet onze receptie zijn. Ons doel is om problemen zo spoedig mogelijk op te lossen, voorafgaand aan uw vertrek, zodat u uiteindelijk van uw verblijf kunt genieten.
  3. De volgende stap is om een ​​formele klachtenbrief per e-mail te sturen naar info@beachhousehotel.nl. Uw klacht zal dan in behandeling worden genomen.
  4. Gelieve bij te voegen in uw feedback of klacht:
  • Details van uw reservering en uw volledige contactgegevens.
  • Beschrijf uw klacht duidelijk en accuraat.
  • Wees specifiek met betrekking tot de redenen waarom u een klacht invult.
  • Geef duidelijk aan op wat voor u een acceptabele oplossing is voor de klacht.

Mocht er geen directe oplossing zijn voor uw klacht en is het is nodig om onderzoek te doen naar het onstaan van de klacht dan hanteren wij de volgende stappen:

  • Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht binnen 2 werkdagen.
  • Uw klacht wordt binnen 15 werkdagen in behandeling genomen. Een inhoudelijk antwoord wordt direct verzonden.
  • In zeldzame gevallen waar meer tijd nodig is voor een goed en gedetailleerd onderzoek naar uw klacht, hiervan zal u schriftelijk op de hoogte worden gebracht. In onze brief zullen wij, naast aanvullende informatie die wij mogelijk nodig hebben, u informeren over onze acties tot nu toe en eventuele verdere maatregelen nemen die nodig zijn voor de voltooiing van het onderzoek.
  • Ons doel is om ervoor te zorgen dat u binnen 10 werkdagen vanaf het moment van de kennisgeving of de ontvangst van eventuele extra informatie van u ontvangt uw definitieve antwoord

Status update aanvraag
Als u een update wilt aanvragen in elk stadium van het klachtenonderzoek, kunt u dit doen door contact op te nemen met het hotel.